 |
www.mojefantasy.fora.pl Forum Fantasy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deidarette
Paladyn

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Śro 22:44, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
szykuje s ię dobra zabawa  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/bigeyes.gif" alt= " :hamster_bigeyes: " border= " 0 " / > pomysł jest najważneijszy, potem jest tylko realizacja. . . n o, ludzie decydować s ię i d oł ączać d o projektu RPG! ! !  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/want.gif" alt= " :hamster_want: " border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:21, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
N o m y pomał u zaczniemu grać , c o mam nadzieję zachęc i innych d o gry i jakos sie ich wkręc i  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / > N o ktoś musi b yć pierwszy  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_cool2.gif" alt= "Cool" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Deidarette
Paladyn

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Śro 23:23, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
dokładnie, tylko b ędzie s ię trzeba jakoś u mów ić ( żeby potworzyć postacie, n o i wreszcie zaczą ć )  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_grin.gif" alt= "Very Happy" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:25, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
M oż e w weekend  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_huh2.gif" alt= "Question" border= " 0 " / >
Wtedy b ę d ę mieć p ełe n zarys fabuł y n o i opracuje umiejętnosć i i rasy d o naszych postaci, a w y b ędziecie sobie dobiwerać i wybierac jak wam sie podoba  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_cool2.gif" alt= "Cool" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Deidarette
Paladyn

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Śro 23:27, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
o o. . .jak dla mnie super! ! ! dobra, j a lecę  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_grin.gif" alt= "Very Happy" border= " 0 " / > (dobra wiadomoś ć n a koniec tygodnia. . . )  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:07, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
n o t o j uż teraz zacznijcie j ą sobie tworzyć jak m a mniej wiecej wygladac i jakies bio wymslcie. . . Pamiętajcie, ż e gra toczyc sie bezei w e świecie wspó łczesnym, b ędzie mroczna  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_evil.gif" alt= "Twisted Evil" border= " 0 " / > n o i beda tma duza role odgrywaly wampirki, upiorki i t.  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / > . . . . .N o chya, ż e beda inne propozycje c o d o swiata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:46, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
"font-weight: bold" >KROK I : < /span>
Mamy d o dyspozycji 1 5 punktó w , k tór e rozdysponować musimy pomiędzy następując e umiejętnośc i:
S IŁ A
WYTRZYMAŁ O Ś Ć
ZWINNOŚ Ć
MAGIA
SPRYT (Tylko ludzcy bohaterowie)
"font-weight: bold" >
KROK I I< /span>
D o tak przygotowanych umiejętnośc i dodajemy kolejną iloś ć pkt. zgodna z wybraną przez nas nacją : wampir, dhampir, czlowiek, wilkoła k i d o karty postaci dopisujemy BONUSY w postaci nowych umiejętnoisci etc.
"font-weight: bold" >S ił a : < /span>
C złowiek- tyle ile sobie przydzieliliście
Dhampir- 2
Wampir - 4
Wilkoła k- 6 M ożliwy atak specjalny (furiai) czyli dodatkowy jeden punkt d o wyniku (raz podczas walki) . M ożn a u ż y ć kiedy s ię chce, jednak nie dwa razy pod r zą d - czyli jak u żyjemy podczas jednej walki w następnej zaraz p o niej nie m ożn a, dopiero w kolejnej.
"font-weight: bold" >Wytrzymał o ś ć : < /span>
C złowiek- 2
Dhampir- 4 J eżeli wybrał e ś jako cechę swej postaci picie krwi t o tak jak w przypadku wampira p o udanej walce regeneruje c i s ię jeden punkt (j eśl i stracił e ś ) , j eśl i nie wybrał e ś tej cechy nic s ię nie dzieje.
Wampir- 6 i jeszcze taki niuans, p o udanej walce regeneruje odnawia s ię jeden z utraconych punktó w życia (j eśl i stracił e ś )
Wilkoła k- 6 tak samo jak u wampira, tylko bez m ożliwośc i regeneracji.
"font-weight: bold" >
Zwinnoś ć < /span>
C złowiek- tyle ile sobie przydieliliście
Dhamir- rzut kostką + 2
Wampir- rzut kostką + 4
Wilkoła k- 3
"font-weight: bold" >M ożliwoś ć magii: < /span>
C złowiek- o gólnie zero, chyba ż e profesja jaką wybierasz m a jakieś punkty magii
Dhampir- + 1
Wampir- 2 + k tór aś z dodatkowych cech:
LATANIE - wampir potrafi latać w pojęciu ludzkim. Nie jest w stanie wykonywać tego bardzo d ługo, ale jedynie n a k rót ką chwilę . Punkty latania o d 1 - 3
PRZEMIANA- Wampiry potrafią przemieniać s ię w nietoperze ale takż e w e: , wilki, psy i m gł ę . Wybierz jedną z w / w postaci i przydziel punkty przemiany o d 1 - 3
HIPNOZA- wampir potrafi zahipnotyzować ofiarę . Posługuje s ię takim c złowiekiem nie tylko w celu zaspokojenia g łodu, ale r ównież w innych sprawach. Mogł y takż e kontrolować niektór e zwierzęt a (wybierz dwie rasy zwierzą t , k tór e t wó j wampir b ędzie kontrolował ) . Punkty o d 1 - 3
CZYTANIE W M YŚLACH- wampir potrafi w dowolnym momencie odczytać m yśl i ofiary. Punkty o d 1 - 3 .
Wilkoła k- wcale nie posiada magii
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:04, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:51, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
[ wiem, ż e nie pisze sie posta pod postem- sama taki pkt. regulaminu ustanowiła m, ale b y b ył o przejż y ście robie wyjątek]
"font-weight: bold" >KROK III< /span>
Cechy profesji/ rasy
Czyli dopisujecie sobie n a karcie kolejne umiejętnoiśc i w postaci bonusó w . Dodajecie kolejne punkty (j eśl i trzeba) lub j e odejmujecie (wszystko macie w opisie rasy. profesji. UWAGA  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/exclaim.gif" alt= "Exclamation" border= " 0 " / > : W przypadku umiejętnośc i magicznych Bruji i Drauga (ras wampirycznych) nic nie dodajecie/ odejmujecie tylko wpisujecie w karcie tak jak jest w opisie rasy
RASY & PROFESJE
"font-weight: bold" >Wilkołaki- < /span>z a dnia ży ją jako ludzie, nocą zmieniają s ię w wilkołaki. Żywią s ię wtedy krwią i m ięsem ludzkim. Ich moc jeszcze bardziej r ośnie j eśl i podczas p ełn i księ życa- wtedy t eż niestety nie jest w stanie kontrolować swojej mocy. Cechuje j e d uż a s ił a i wytrzymał o ś ć . Kiedy u ży ją ataku o nazwie furia stają s ię nieobliczalne i wyjątkowo brutalne (czasem m ożecie pozwolić sobie n a krwawe opisy podczas walki) . Nie s ą niestety zbyt zwinne i nie posiadają zdolnośc i magicznych, ani umiejętnośc i magicznych. Jedyną bronią przeciw nim jest srebro.
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
BONUS: + & #8222;Furia& #8221;
"font-weight: bold" >C złowiek- grają c nim macie d o wyboru trzy profesje: < /span>
W przypadku dodatkowej umiejętnośc i dla ludzi- sprytu macie tyle punktó w ile sobie przydzieliliście (chyba, ż e w opisie profesji jest inaczej)
"font-weight: bold" >Przypadkowy bohater- < /span>czyli wszystkie umiejętnośc i macie zgodne z opisem bez dodatkowych umiejętnośc i czy premii. Podczas fabuł y m ożecie rozwijać takie umiejętnośc i jak zwinnoś ć i s ił a . S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Spryt
"font-weight: bold" > Łowca- < /span> Łowca m a 3 dodatkowe punkty, k tór e dzielimy n a 1 i 2 tzn. d o k ażdej z d wóc h wybranych umiejętnośc i dodajemy albo jeden albo dwa punkty (nie mogą b yć trzy) . Zna takż e jedno wybrane zaklęcie z magii życia i dwa z magii śmierci ( Magia- 2 pkt. )
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Spryt
Magia
BONUS: 3 punkty specjalne, k tór e rozdzielasz d o d wóc h m ożliwośc i pomiędzy dodatkowymi.
"font-weight: bold" >Oczytany- < /span>umiejętnośc i taki jak: s ił a , wytrzymał o ś ć i zwinnoś ć maleją o 2 , jednak magie m a n a poziomie czwartym. Zna trzy czary magii życia i dwa śmierci- lub odwrotnie. Potrafi takż e uczyć s ię zaklę ć . Dzięk i temu, ż e księg i nie s ą m u obce potrafi wyczytać , rozszyfrować informacje, k tórych nie zauważ y inna postać / profesja.
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Spryt
Magia
BONUS: Uczy s ię nowych zaklę ć i potrafi rozszyfrowywać wiadomośc i.
"font-weight: bold" >Dhmapir. < /span>
Mieszaniec, p ó łc złowiek, p ó łwampir, rodząc y s ię z matki c złowieka i ojca wampira (rzadko odwrotnie) . Dhampir p o ojcu dziedziczy pewne zdolnośc i w ł a ściwe tylko wampirom Wybierasz sobie jedną z e specjalnych umiejętnośc i wampiró w i rzucasz kostką , a wynik dzielisz przez dwa) . Z racji z tego, ż e s ą mieszańcami dziedziczą takż e cechy n p. jeden dhampir m oż e przebywać n a świetle s łonecznym, musi z a t o p ić krew, inny nie m oż e przebywać n a s ł o ńc u, ale nie musi p ić krwi, jeszcze inny m oż e przebywać n a s ł o ńc u i nie p ić krwi. M oż e wcale s ię nie starzec, lub robić t o b . powoli. Wariacje s ą dla was dowolne. Jednak j eśl i wasz dhampir pije krew t o podobnie jak w przypadku wampira p o udanej walce regeneruje m u s ię jeden z utraconych punktó w wytrzymał o śc i. Potrafi takż e wyczuć wampira czy wilkołaka czego nie potrafi c złowiek. P o matce-c złowieku dhampiry dziedziczą przeważnie ludzkie s łabośc i, uczucia, jak n p. m ił o ś ć , strach, nienawiś ć . Jest s łabszy o d wampiró w , ale silniejszy n iż c złowiek.
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Magia
BONUS: Moc wyczucia istot nadprzyrodzonych, m ożliwa regeneracja.
"font-weight: bold" >Profesje dla dhampiró w : < /span>
"font-weight: bold" > Łowca- < /span> Łowca m a 3 dodatkowe punkty, k tór e dzielimy n a 1 i 2 tzn. d o k ażdej z d wóc h wybranych umiejętnośc i dodajemy albo jeden albo dwa punkty (nie mogą b yć trzy) . Zna takż e jedno wybrane zaklęcia z magii życia i trzy z magii śmierci .
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Magia
"font-weight: bold" >Oczytany- < /span> Posiada magię n a poziomie 5 . Zna trzy czary magii życia i cztery śmierci. Dzięk i temu, ż e księg i nie s ą m u obce potrafi wyczytać , rozszyfrować informacje, k tórych nie zauważ y inna postać / profesja.
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Magia
BONUS: Potrafi rozszyfrowywać wiadomośc i.
"font-weight: bold" >Wampiry. < /span>
Nieśmiertelne istoty dla k tórych jednak zabójcze jest światł o s łoneczne, k ołe k b ą d ź srebrne p ośw ięcone ostrze. S ą zarówno silne jak i zwinne. Posiadają takż e dodatkową zdolnoś ć (k tó r ą opisała m w umiejętnościach postaci) . Nienawidzą wilkoła kó w i gardzą ludźm i. B y podtrzymać swe s ił y piją krew. Niektór e z nich l ękaja s ię miejsc św iętych lub p ośw ięconych artefaktó w (Rzuć dwa razy kostką i podziel n a p ó ł . J eśl i wyjdzie r ówny, w iększy cztery t wó j wampir nie boi s ię tego c o św ięt e, j eśl i mniej nie m ożesz dotykać pewnych przedmiotó w , ani wchodzić d o niektórych miejsc) .
"font-weight: bold" >Profesje< /span> :
"font-weight: bold" >Stwór z nocy. < /span>
Wszystkie umiejętnośc i zgodne z podanymi wskazówkami
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Magia
BONUS: dwa wybrane zaklęcia z magii śmierci.
"font-weight: bold" >Nekromanta. < /span>
Wszystkie umiejętnośc i zgodne z podanymi wskazówkami
S ił a
Wytrzymał o ś ć
Zwinnoś ć
Magia
BONUS: m ożliwoś ć przyzwania d wóc h istot nadprzyrodzonych, znajomoś ć p ięciu zaklę ć z magii śmierci i m ożliwoś ć nauki kolejnych.
"font-weight: bold" >Wybierają c postać wampira masz m ożliwoś ć wyboru spoś r ó d kolejnych ras: < /span>
"font-weight: bold" >Klasyczny- < /span>nie b ę d ę s ię rozpisywać b o jest t o znany nam wszystkim z filmó w i literatury wizerunek wampira  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / > Z umiejętnościami jakie podała m wcześniej dla tej postaci.
"font-weight: bold" >Bruja< /span>
Bruja t o p o hiszpańsku wiedźm a. Gdy korzysta z e swych mocy przyjmuje postać strzygi- kobiety nietoperza. Nie tyczy s ię jej profesja & #8222;nekromanta& #8221; , gdyż sama w sobie posiada wszystkie umiejętnośc i tej profesji + dwa kolejne zaklęcia wyjściowe. Potrafi takż e zmienić s ię w zwierzęt a (dwa wybrane przez ciebie i zapisane wcześniej n a karcie) . Jej wyjściowe punkty magii t o 7 .
"font-weight: bold" >Danag< /span>
Ten wampir z Flilipin jest bardzo starym gatunkiem. Dlatego t eż podobnie jak w profesji & #8222;oczytany& #8221; (c złowiek) potrafi czytać księg i i rozszyfrowywać symbole, potrafi takż e rozpoznać w ł a ściwą rasę upiora c o pomaga m u znaleź ć odpowiedni sposó b n a pokonanie wroga. M oż e pracować z ludżm i wiele lat, ale wspó łpraca k ończy s ię , gdy wspólnik zostanie zraniony. Trudno m u wtedy zapanować nad pragnieniem krwi.
"font-weight: bold" >Draugr< /span>
Islandia
Draugr t o o żywiony nieboszczyk, . znany jest r ównież jako Aptrgangr ( 'energiczny p o śmierci' albo ten, kto spaceruje p o śmierci) . Draugr jest w ędrującym nieumarły m, c zęsto wspominają o nim islandzkie sagi. Draugr m a w e w ładaniu magiczne moce (Magia 6 + cztery zaklęcia z magii śmierci) , zna przyszł o ś ć , potrafi kontrolować pogodę , zmieniać s wó j kształ t (trzy dowolne postacie) . M oż e r ównież podró żować p o ziemi magicznymi sposobami.
Jako ż e draug j uż raz umarł , t ęsknił z a rzeczami otaczającymi g o w poprzednim życiu, zazdrośc ił tym, k tórzy nadal żyli. Czuł zimno, g ł ó d , t ęsknotę z a ukochaną osobą . B y zabić draugr' a trzeba pokonać g o w walce jeden n a jednego. Następnie należ y śc ią ć m u g ło wę mieczem.
"font-weight: bold" >Nosferatu< /span>
Rumunia. Nie oznacza jednak kogoś , kto umarł , jak w iększoś ć pozostałych wampiró w . Staje s ię nim nieślubne dziecko, k tórego matka i ojciec pochodzili z nieprawego ł o ż a , b ą d ź s iódmy syn s iódmego syna (s iódma c órka s iódmej c órki) . Cechuje g o wyjątkowa niechę ć d o swej rodziny i szpetny wyglą d . Nie posiada umiejętnośc i magicznych, a wszystkie inne umiejętnośc i maleją o 2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:11, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Deidarette
Paladyn

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Sob 14:41, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o wampiry, świetnym klanem jest t eż Tremere  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/love.gif" alt= " :hamster_love: " border= " 0 " / > albo Gangrel (ale t o j uż chyba inna bajka)  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/xmas2_mrgreen.gif" alt= "M r. Green" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:18, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
n o j a stworzyła m c oś p o swojemu n a podstawie info zaczerpniętych z neta
N o czas n a t o bym przedstawił a wam moją postać  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/explain.gif" alt= " :hamster_explain: " border= " 0 " / >
IMIĘ I NAZWISKO: Mary Bosworth
ZDJĘCIE:
[img] < a href= "http: / /img381.imageshack.u s/m y.php?image=mbrg6.jpg" target= "_blank" class= "postlink" > "http: / /img381.imageshack.u s/img381/9871/mbrg6.t h.jpg" border= " 0 " / > < / a > [ /img]
WIEK: 2 0 lat
RASA: dhampir
PROFESJA: Oczytana
UMIEJĘTNOŚC I:
S ił a - 6
Wytrzymał o ś ć - 5
Zwinnoś ć - 7
Magia- 4
Czary: Magia życia 3 Magia śmierci 4
Bonusy: rozszyfrowywanie wiadomośc i, moc wyczucia istot nadprzyrodzonych, dodatkowa wampiryczna umiejętnoś ć : czytanie w m yślach n a poziomie 2
EKWIPUNEK:
Broń - niewielki sztylet
Dodatkowo: notes, list znaleziony przy ciele opeikuna, zapalniczka
CECHY POSTACI: (jako dhampira)
C órka ojca- wampira i matki- zwykłe j śmiertelniczki. P o matce: odziedziczył a s kłonnośc i d o silnej empatii, p o ojcu: d ługowiecznoś ć , nie starzenie s ię p o osiągnięciu wieku dorosłego , dobrze rozwinięt e umiejętnośc i takie jak: s ił a zwinnoś ć , predyspozycje d o magii oraz umiejętnoś ć czytania w m yślach. M oż e przebywać n a świetle s łonecznym i nie musi p ić krwi (punkt jej życia nie regenerują s ię ) .
BIOGRAFIA:
N a początku naszej rozgrywki moja bohaterka nic nie wie o swoim wampirycznym pochodzeniu. Nie znał a t eż swoich rodzicó w ponieważ umarli gdy b ył a m ał a - ojciec gdy miał a rok, a matka trzy. O d śmierci matki zaopiekował s ię n ią stary przyjaciel jej rodzicó w sześ ćdziesięcioletni Jeffrey Goodman. Mary nigdy nie potrafił a zrozumieć czemu jej opiekun z e wszystkich s ił starał s ię zaszczepić w niej zainteresowanie d o wiedzy tajemnej: czytania mitologii, ksią że k o dawnych cywilizacjach, o tematyce okultystycznej i archeologicznej, bestiariuszy i innych starych ksią g k tórych jej r ówieśnicy raczej nie czytują . T o w ł a śnie dzięk i swemu opiekunowi Mary m a tak d uż a wiedzę n a temat wszelkich tajemnic i świata nadprzyrodzonego. Nie zdaje sobie sprawy jak bardzo jej s ię t o przyda& #8230; O d m ałego t eż potrafił a wyczuć w innych ludziach c oś czego nie potrafił a określ ić - c oś c o ich wyró żniał o spoś r ó d innych ludzi. Z a czasem spostrzegł a , ż e potrafi wejś ć w ludzki umysł i czytać m yśl i kiedy tylko zechce& #8230;Teraz gdy zbliż a s ię d o ukończenia 2 0-stu lat jej umiejętnośc i jakby narastał y w sposó b w k tór y jest jej trudniej kontrolować & #8230; .
Niedawno t eż spotkał a j ą osobista tragedia: ktoś z jakiegoś tajemniczego powodu zamordował jej opiekuna Jeffrey Goodman zostawiają c n a miejscu zbrodni dziwny list. T o w ł a śnie owy list s kłonił moja bohaterkę b y wyruszył a w podró ż b y rozwikł a ć zagadkę śmierci swego opiekuna, pomśc ić g o, a zarazem nieświadomie wciąg ną ć s ię w wydarzenia jakie b ę d ą wchodzić w fabuł ę naszej gry  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
Teraz czekam n a wasze postacie  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/smile1.gif" alt= " :hamster_smile: " border= " 0 " / > Niedlugo dam t eż czary dostrepne dla waszych postaci i jako taki zarys fabuł y , ale c o d o drugiego najpierw musze wiedziec ile osob chociazby n a poczatek bedzie gralo b y wiedziec jak wprowadzic poczatek  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_cool2.gif" alt= "Cool" border= " 0 " / > Jakby byly pytania c o d o tworzenia postaci- pisać  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:27, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Franz
Bard

Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września
|
Wysłany: Pon 21:35, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Kilku uwag. . .
1 . Mechanika chyba nie b ył a b y dobrym pomysłe m. . . Przynajmniej moim zdaniem. . .
2 . C hętnie s ię z głaszam.
3 . Kto prowadzi? Etain?
Edit: C o z wyposażeniem? Nie planuje grać wampirem dlatego tym bardziej mnie t o interesuje  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Franz dnia Pon 21:39, 24 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:49, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1 ) Jaka "mechanika"  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/confused1.gif" alt= " :hamster_confused: " border= " 0 " / >
2 ) Fajnie ż e mamy kolejnego c hętnego, choć swego czasu zrobił sie zastó j w tym temacie  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_roll.gif" alt= "Rolling Eyes" border= " 0 " / >
3 ) Nad wyposażeniem jeszcze trzerba bedzie pomysleć . Mialam nawet dodac zaklecia i zasady ich stosowania i tak jakos zeszlo, ż e jeszcze nie d ała m.
Ale postaram sie t o nadrobić  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
G rę (przynajmniej ten scenariusz) prowadzę j a, a kolejne ktoś inny (jak gra ruszy i p o scenariuuszu bedziecie chcieli wiecej i znajdzie sie ktos z ciekawym pomyslem, t o czmeu nie  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
Jak s a jeszcze jakies propozycje/ zastrzeżenia t o pytać  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Franz
Bard

Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września
|
Wysłany: Pon 21:56, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mechanika, kostki s ię znaczy. Ale w sumie, wsio ryba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Etain
Starożytna

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:22, 02 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
O K. Zmienilam t o o czym wspomnialeś - czyli wyelminowalam czynnik losowy (kostkę ) wstawią c zamaist niego punkty d o przydzialu (wszystko opisane w d wóc h wcześniejszych postach n a temat tworzenia postaci) . Dodalam t eż "font-weight: bold" >ekwipunek: < /span>
s kłada sie o n z dowolnej (jednej  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/exclaim.gif" alt= "Exclamation" border= " 0 " / > ) broni i trzech przedmiotó w ( r ównież dowolnych- przecież nigdy nie wiadomo c o sie moze przydać ) . Ponadto w trakcie rozgrywki bedzie sie zbierac przedmioty wiec t eż b ę d ą dochodzić d o ekwipunku. . . .
"font-weight: bold" >
Fabuł a < /span>
Toczyć s ię b ędzie w czasach teraźniejszych, w pewnym m ały m, klimatycznym miasteczku w k tóy m przyslowiowo nic sie nigdy nie dzieje. Nasi bohaterowie trafią tam z jakiegoś powodu-k ażd y b ędzie indywidualny, ale z czasem zaczną sie łaczyć w c ał o ś ć i k ażd y z bohateró w odkryje powó d dla k tórego znalazł sie w tym miejscu i odkryje skrywana tajemnice tego miejsca  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/explain.gif" alt= " :hamster_explain: " border= " 0 " / >
Temat nieco "przysiadl" , ale mam nadzieję , ż e dzieki tym "nowinkom" uda sie g o nieco o żywić n o i zgloszą sie c hętni (k tóryhc z tego c o pamietam b ył o kilku  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/smile1.gif" alt= " :hamster_smile: " border= " 0 " / > n o i moze nowi sie d oł ąc zą  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / > ) i niebawem wreszcie z tym ruszymy- b o fajnie b y bylo gdyby wypalilo. Czekam zatem n a wasze postacie  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / > B o t o bardzo m i pomoze
P S. Jakby b ył y pytania i zastrzeżenia c o d o tworzenia postaci(b o zdaje sobie sprawe, zem oglam troche zagmatwac) t o prosze pisac  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_cool2.gif" alt= "Cool" border= " 0 " / >
P S. 2 - zaklecia d o wyboru i sposó b z ich korzystania dodam jeszcze w tym tygodniu, obiecuje  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_wink2.gif" alt= "Wink" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:28, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Deidarette
Paladyn

Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Czw 19:54, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
jak n a razie nie mam pomysł u n a postać  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_cry2.gif" alt= "Crying o r Very sad" border= " 0 " / > b ę d ę musiał a trochę przysią ś ć i s ię nad n ią zastanowić . . . .  "http: / /picsrv.fora.p l/images/smiles/gear_roll.gif" alt= "Rolling Eyes" border= " 0 " / >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|